Hannibal-hand

Tack Ä-l, det känns mycket bättre nu. Du + jag = perfect risky couple på middagsklubben.
Det var roligt förresten. En fishy-efterrätt, why not?


Tji fick jag förresten idag. Efter en veckas frustation, så trodde jag att jag skulle få ta bort gipset idag och få ett gummibandsstöd.
Ja, ett rätt blev det iallafall.
Gummibandsstödet dök upp och nu ser jag ut som en praktikant till Hannibal.











VARNING TILL KÄNSLIGA LÄSARE SOM LÄTT DRÖMMER MARDRÖMMAR EFTER SKRÄCKFILM!

Det sista är mitt nattskydd. Mm, ni läste rätt.

Varannan timma ska jag sträcka upp fingrarna och hålla minst 5 sek och upprepa 10 ggr.
Jag ska också sträcka upp armarna i 10 sek för blodflödet och för att fingrarna inte ska svullna.

Ja.. jo, i 3 veckor till ska jag ha det här så karln får förbereda sig på att raka fler armhålor.

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

hahahahahahaha! hannibalhand :D

2010-02-09 @ 22:08:22
Postat av: Li

AAAH! Det är fan skräckfilmsvarning på den där, ser helt sjukt ut :O hoppas allt läker som det ska och blir så normalt som möjligt

2010-02-09 @ 22:44:56
Postat av: Kusin

såg ingen skillnad först. du ser ju alltid lite scary ut erika:P

2010-02-10 @ 18:57:42
Postat av: Mariel

Shit! ser riktigt läskigt ut det där. Skulle inte vilja träffa den där handen i en mörk gränd!!!:)

2010-02-10 @ 22:34:25
Postat av: Frida

Sjukvårdsutrustning.. SUCKY, TACKY, UGLY! Man kanske skulle öppna en butik som säljer märkes bandage? Eller så virar vi en LV-skarf runt helt enkelt?

Postat av: Party-Lena

Åh, din lilla stackare! Hoppas det läker jättebra! Kram!

2010-02-18 @ 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback