Goddagens

Vilken härlig måndag, eller hur? Så här borde alla måndagar vara, soliga och vindstilla!
Själv vaknade man upp med ett bighead och en bighand. Förkyld.
Har legat och tyckt synd om mig hela morgonen men sen fick det vara nog.

Hjälpte inte direkt, så därför sitter jag här och öser mig själv med positiv energi och mår mycket bättre!

Har jobbat i helgen. Under lördag kväll hade minst 50 personer (sant, jag kryssade för varje halva kvällen) sagt något om min hand.
"Har du boxats?"
"Har du åkt skidor?"
Följdkommentar; ja, men det blev ju inte lika illa som för Pärson.
"Har du ramlat?"

Och den värsta; "Har du jobbat på egen hand?"

Under helgen har jag också fått 3 smeknamn;
Mr Burns; För att min hand kommer att vara lika äcklig och tanig när jag tar bort gipset.


Den enarmade banditen; låter ganska självklar
Invalido; bara för att jag använde tänderna för att stänga igen växelpåsen på jobbet, och gör allt med en hand.



Det här inlägget påbörjade jag alltså igår. Tar sån jädrans tid att skriva så jag gav upp.
Gör ett nytt försök nu.

Sitter nu och dricker te och tar ett fotbad. Är hemma från skolan, måste bli frisk till imorgon när vi ska bli masserade av 1:orna. Just what I need.

För övrigt så hittade jag några kostymer jag skulle vilja ha;
Jag lekte alltid med actionfigurer när jag var liten, och Power Rangers var en favorit. Dock den röda men rosa är fint!




Och varför inte en burns-outfit?

Bjuder på lite andra bilder också;

Vi har varit på studiebesök på hälsohemmet
Österåsen vid Sollefteå. Här vill jag också vara en vecka och detoxa mig.




Träffat lekkamraten Marika i backen på Skandiadagen. Hon brukar klä sig sådär.



Tjejerna var med och lekte också.


Kvällspromenix.

frid


Kommentarer
Postat av: maling

haha! jag har också blivit kallad mr burns en gång i tiden men då för mitt face!!! + var darthwader på jobbet idag:) miss u

2010-02-23 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback