Jaja..

Jag suger på att uppdatera. Det är inte det att jag inte har något att berätta.
För det har jag.
MASSA!
Jag lovar!
tro mig...

Jag har ingen ursäkt iallafall, har bara inte varit sugen på att skriva.


Just nu ligger Frajda Fox och sover på vår soffa. Hon är söt.
Just nu är karln i Italien, utan mobil, medicin, kalsingar och resväska.
Just nu är jag pigg men trött.

Fick ett halsband av Frida förut, ett helt fantastiskt fint halsband som hon har köpt i Texas.
Jag kan tyvärr inte ta kort på det, för kameran ligger i karlns väska som ligger någonstans på en flygplats.

Det var ett budskap med halsbandet:
LOVE NOTE
wear your necklace as a daily reminder that you are beautiful and unique to me,
lovely to have in my head all day like a favorite song.
thank you for loving me,
knowing me, and inspiring me!


Fint va?
I knoooow!

Och så fick jag en liten liten "music box" som spelar "Over the rainbow" om man snurrar på spaken. Fint!





Ja, men jag har ju tagit examen också! Vilken underbar dag!
Inga tårar, men dem kom istället dagen innan då vi hade en hel dag tillsammans med känslor, teater, målningar och fina ord.

Vi hade en liten sketch om lärarna, sjöng våra låtar som vi gjorde de första dagarna vi träffades och ett minnesspel.
Tänkte visa lite bilder för er också.


Alla i klassen är faktiskt helt fantastiska människor, och det har verkligen varit en bubbla vi har levt i där uppe på skolan. Inga grupperingar, utan alla har varit med alla, vi har stöttat och delat väldigt mycket med varandra, sånt som man kanske inte har delat med så många andra.
Fint är det iallafall.

Och lite extra fina tycker jag att dessa två är:


Tycker att den här bilden förklarar vår vänskap väldigt bra:

Fniss.

Ja, nu ska jag lyfta Frida till sängen.

Godernatter

Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.youtube.com/watch?v=pknlFm-gxLc

2010-12-20 @ 10:23:11
URL: http://www.fradafashion.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback