Fortsättning Riga..

Ja, men vad hände på resten av resan då? Undrar ni.

Vi softade lite i hotellbaren innan middagarna. Här dricker jag en peachatini och tänker på Marika.


Här är restaurangen som vi letade hela förmiddagen. Mycket mycket bra mat och mysigt!

Yummie!

Karln funderade på att följa Rigas mode och köpa en mössa.


Vi hittade vår favoritbutik.



Härjade på gamla stan.


Fler mysluncher och middagar


En rolig grej..
Jag hade ju gjort det där tillvalet med massagen. Och på söndagen var vi laddade och klara för en 60 minuters helkroppsmassage.
Gick in och så berättar hon att det är en fullbodymassage och att jag ska ha på mig ett par papperstanga. Jaja, visst, whatever. Bytte om, la mig, och massagen var väl mer en massa strykningar (hade velat haft lite mer muskelmassage). Och de är väl inte så blyga i Lettland, så det var ju en fullbody iallafall, rumpan bar och bröst och mage. (Inte direkt på brösten då men runt omkring).

Sen kom jag på..
Om jag fick en papperstanga. Vad fick karln då?

Massagen är klar, jag går ut, möter karln med blicken och han säger "Är inte det här otrohet så säg".
AAAHHAHA, jag höll på att dö.
"You are going to were this panties".

Vill ni höra mer så får ni ringa mig :)


Karln nöjd över  sitt laxfinger.


Ett mysigt te-café. Borde vi ha hemma i hamnen!


Och lite sushi på centralstationen innan det bar hem.

Blev inte sjösjuk på vägen tillbaka iaf. Har inga bilder då det enda vi gjorde var att ligga i hytten som luktade avlopp och kollade på cougar.

Imorrn blir det tävling i Gävle med tjejerna.

Sova?
Ja.
Frid

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 17:32:36
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Frida

Next time, bring your daughter?

2010-12-19 @ 05:38:38
URL: http://www.fradafashion.com
Postat av: Agge

Snyggo!! Du passar så sjukt bra i den hårfärgen!

Och ja det kan man verkligen kalla otrohet om du går till en massör i Lettland när du hade typ 25 st i din närhet ;P

2010-12-23 @ 15:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback