Jobb

Jag skyller på det. Att jag inte har skrivit på evigheter.
Ni kanske tror att jag inte har något att skriva om.
Men det har jag.
Jag lovar!

Ja, jag har ju blivit moster igen. Till en liten underbar sak som heter Saga.

Vikt: 3506
Längd: 50

Mammsen!

Morfar



Jag och Marika var ut och åt middag på Invito och efterrätten på Oscars i fredags för att fira våra födelsedagar. Jag fyller år till veckan så alla vet, ni kan skicka presenterna på posten.



Jag fick ett par walkie talkies av Marika, äntligen! Och hon fick en tatuering av mig.
Plus en dikt som lät så här;
Du fyller ju ändå 24 år,
fortfarande fräsch och tighta lår.
Det är väl något att fira,
med några glas vin och bira.

Din familj och dina vänner är något som får dig att känna dig rik,
därför kommer denna present att vara rätt unik.
Det blev mitt uppdrag att få dig att ta detta steg,
du är helt enkelt för feg.

Du har fått ett presentkort på en tatuering som ett minne för systrarna dina,
och för alla dina vänner som är så fina
.

Lite kass avslutning men jag skrev den på 5 min.
Marika ska alltså göra en tautering, och förmodligen en text för sina systrar och vänner.
Hennes systrar lever.. lät kanske som att dem inte gjorde det i dikten märkte jag nu.

Min present var också klockren, för den har en historia. Ända sen jag var 7 år så har jag alltid skrivit med walkie talkies i min önskelista (som jag för övrigt fortf skriver och skickar till familjen innan jag fyller). Viktigt.
Marika hade också alltid önskat sig sådana så nu har vi dem! Och de räcker 5 km!
Så ikväll måste vi testa dem!


Frid

Kommentarer
Postat av: Li

Nå, räckte walkie talkiesarna mellan era hem?

2010-08-12 @ 06:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback