Födelsedag

Idag är det min födelsedag. Jag fyller 24 år som jag nog redan har känt mig som faktiskt.
Den har sett ut så här:
- Vaknar och möter en uppdukad frukostbuffé
- Får en middag på valfri restaurang av karln (efter vår relaxmys på himlabadet framöver)
- Åker till skolan och övar triggerpunkter
- Får en jättestor flaska med massagelotion av Cattis, tack!
- Efter lunch klarade hela klassen den praktiska delen i diplomeringen till massör
- Åker hem och torkar köksgolvet och hallen med en disktrasa
- Får ett superfint armband av mr H
- Äter middag med karln och mamma
- Sitter ensam hela kvällen
- Bakar kolasnittar och kanelbullar


Inte så händelserik men bra ändå!

Angående punkten med disktrasan. Jag kan förklara.
Det började med att jag torkar upp smuts på golvet vid spisen. Sen kunde jag bara inte sluta.
Sen slutar det med att jag har torkat hela golvet. Och det blev så rent!

En dag ska jag handtorka hela lägenheten. Åh vad fint det kommer bli.
Och ingen ska få komma in förutom jag.

Karln vill att jag söker hjälp.
Förstår inte varför man ska klaga på att man bara vill ha det rent hemma?


Kommentarer
Postat av: Frida

i love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback