En simpel tjyv

Jag stal två citroner på Coop idag. Av misstag dock.
Kunde ha gått tillbaka och sagt till. Men kände mig lite halvrebellisk.
Eller inte.
Sitter här nu med Herr Ångest på besök.

Eller?




Lillan lever förresten, för er som satt oroliga med mig hela natten denna
kväll.
Och det var henne jag svagt hade hört också.
På söndag eftermiddag lyckades Mr H och JD hitta henne.
Stackaren satt fast i ett träd och blev överlycklig när karln kom.
Han fick klättra uppför en 7-metersstege och få ner henne, han som är höjdrädd.
Fniss.

Sen gick Lillan in, åt mat och ut igen på äventyr. Tydligen bara vi som var skärrade.





Imorgon börjar skolan. Så det är dags att sussa nu!

Linda; nej, de funkade inte mellan mig och Marika. Inte bra.

frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback