En ledig dag

Har jag haft idag. Och det har blivit tentaplugg, kamerainköp och lite grejer från Erikshjälpen.
Snart ska jag jobba på TAFS.

Jag och karln har ju fyllt år och jag fick en maaaaaaaaassaa massa presenter, som var hur bra som helst!

En potatispress
En mjölsikt
En mjölkkanna
En blomma
Bakgrejer
Walkie talkies
Ljusstakar
En gammal och superfin te-servis
En köksassistent
Presentkort på Clas Ohlson (så jag kunde köpa en extern hårddisk)
En middag ute
Ett Efva Attling-armband
Dyngkåt och hur helig som helst (Mia Skärringer)
Glas från Granit
En jättefin dagbok/skrivbok
Schampo och hårinpackning
En sexy peal-tvål
En resa till Tunisien (i början av sommaren)
En jättefin gammelrosa ugnsform från Rice
En trofé eller liten skål från Ittala

Jag hoppas jag inte har glömt något, i sådana fall får ni skälla på mig.
Blev iallafall väldigt nöjd med allt.



Jag och Marika har även fått en ny kamrat som ska vara med i vårt program "Feeders gone wild".
Här är den tredje deltagaren.



Och lite bilder från kalaset då.

Dessert och fruktbuffé, och dessutom hemmagjord saft!


Saga är skrämmande lik en liten Freddy Krueger här. F'låt Anna. Men bilden längst ner är söt!


Pappa har ju också fyllt 60 år. Han fick pengar till en snöslunga och en femårsdagbok.


Och karln fyllde ju 29 år, och fick en massa bra presenter han med. Kan visa dem sen.


Fina Freddy, nej, jag menar Saga.

Frid




Kommentarer
Postat av: Maria Edström

Boken, "Dyngkåt o hur helig som helst" kommer du verkligen må bra av. Både skratta o fälla en tår kanske. Hon är underbar som författare!! :)

2010-08-26 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback