Bebis

Jag är gravid.

NOT!

Haha.

Tråkigt skämt.

Jag vill ha barn. Men inte nu, absolut inte nu (läs hellas). Behöver få vara lite mer ego först.
Men hur sugen blir man dock inte när man får snosa på ens sån här goprupp??

Mums!

Anna, Saga och Sussi var in på jobbet idag och hälsade på.
Stackars Saga fick utstå mig och Sussi när vi skulle pussa och snosa på henne. Dessutom luktade hon extra gott då hon varit hos Sussi, och Sussi luktar alltid vanlij. Me like!

I fredags var Marika här och vi grät till The Notebook. Eller snarare jag grät. Marika sa att hon höll sig.
Varför ska man hålla sig från att gråta till världens mest gråtbara film? På slutet såg jag dock tårarna och den lite lätt darriga rösten på na. Good.


Igår åkte vi till Pernilla och åt lunch och fikade.
Marika fick gå till frisörsalongen "Ingenting" som Isa ägde.

Marika ser väldigt nöjd ut.... :)

Madde skulle också ha varit med men hon valde att klämma ut lillkillen i magen istället!
GRATTIS mommie!



Igår var vi på Johan Anderssons 50årsfest.
Vilken tillställning!
Ca 300 personer och vi blev bjuden på mat och vin. Vi skulle också lämna en valfri summa i ett kuvert utan namn som skulle skänkas till BRIS.
På hans 40årsfest fick de ihop 47000 kr.
Denna gång...

101 000 kronor! SJUKT!
Häftigt.



Tack för den trevliga kvällen allihopa!

Sitter just nu SJÄLV (Läs mr H och få dåligt samvete) med ett glas vin och väntar på pizza.

frid




Kommentarer
Postat av: Frida

I CALL GODMOTHER. Bam! Btw, härligt att bloggen kopplats av respiratorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback