You smell like old people, and soap.. I like it!

När man behöver gå med skor inomhus för att det är så skitigt, är det ett tecken på att man måste städa då?

Hmm.. Ja, det blev storstädning idag iaf, 3 timmar tog det.
Sen for jag till Marika, och så bestämde vi att vi skulle dra ut på äventyr. Det var längesen!
Så vi tog något glas vin och någon cider (skriver man något/någon så behöver man inte avslöja hur lite/mycket det blev) och så bar det iväg till Oscar.

Vi kom dit kl.23.20 för att Marika hade fått för sig att det var dags att gå tidigt.
Men vi satt där, kollade på folk som stod i kön och frös och myste till det med ett glas vin och fick höra att vi såg sofistikerade ut.
Nästan så att det kändes som om vi vore med i SATC.

Sen kom jag och Marika fram till att om man längtar efter lite mat och en säng vid 01.00 så börjar man bli gammal.


Sen är det sådär att få ett jobb genom "att man är lite äldre", som jag fått höra två gånger nu.
Äldre?! Gammal?!!
Jag känner mig som 20 fortfarande.
Men känner samtidigt att det var lite skönt att någon tar en seriöst för en gångs skull, och det blev tack vare åldern endast tyvärr.

Så nu sitter jag alltså här, kl. 02.19 och kan inte sova.

Kanske ska ta och hjälpa tjejerna att få upp sin boll. Eller kolla på när de försöker. Får se hur road jag blir av det.

Frid



Kommentarer
Postat av: Li

http://vimeo.com/8528144 <- grym video!

2010-04-13 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback