Railway Saloon

Annas 30 år-fest

Födelsedagsbarnet, Stoffe och bror (till Stoffe)


Min karl till godzilla. Finns tyvärr inget normalt kort på honom under hela kvällen så han får leva med att jag lägger ut detta. Annars gnälls det väl bara ;)


Kusin Patricia och pappsen


Systerdotter Ebba och mammsen


Pappsen och syster Linda


Tjejerna hade kul, lite för kul?


Party-Selma och moi


Ebba och Cajsa


Spikslagningskampen


Syskonrivalitet


Bad ass-mom!


Selma siktar.


Bad ass-me! Fick ner 6 poäng.


Karln fick ner.. 4 poäng.


Stormagen!


Blåsrör


Pappa vann hela tre-kampen. Stoffe kom 2:a och Mattias 3:a, eller tvärtom?

Viktigast att veta är att jag vann över Mr H.

Snart åker jag till skogen. Där ska jag sy, läsa och baka.

Frid vänner och glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback