Beroende

Jag var nyss sjukt nära att beställa hem lite kläder från H&M men ångrade mig i sista steget av betalningen. Det är lite framgång, men jag känner fortfarande det där suget att få handla något, det blir som en kick! Sen ångest då efter självklart!

Och just nu kan jag verkligen inte handla något, inte mycket cash på kontot som sinar i sin väldiga takt och det är väl det som får mig att stoppa mig själv ibland.

Hur ska det gå i sommar när jag ska jobba på H&M då? Gaaaaah! Mycket mental träning och jag kanske ska ha ett mål med mitt sparande (förutom att slippa ta studielån). En resa att längta och spara till kanske?

Har ni något förslag?

Den här t-shirten var jag på väg att beställa bland annat.. Stämmer rätt bra på mig om inte annat.

Frid vänner
//The addict

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback