Yes..

Det är inte bara jag som är en städnörd :)
Min strategi är att först börja i sovrummet, sen stänger jag in kissarna där och fortsätter i vardagsrummet, köket, hallen och sist toan (mest för att jag tycker det är äckligt där pga kattlådan).



Kolla här då!
Så som jag och syrran har kämpat och väntat på det här brevet!

Fan vad nöjda vi blev.

Tills vi såg meningen "Nytt för i år är att vi har sänkt nivån för att bli Guldmedlem".

Kunde de inte bara ha skippat den meningen eller? Som att strö salt i såret, så som vi har kämpat att samla in dem där jädrans poängen.



Sen har jag inte visat min fina picknickväska/korg som jag fick av pappa och Birgitta i present.

Skitcool innuti också, lite gammaldags sådär, precis som jag vill ha det!



Trodde att jag knappt skulle kunna gå idag men jag känner mig rätt pigg i kroppen.
Vi tränade nämlingen spinning och sen bodypump med klassen igårmorse på Ego.
Det var jätteroligt tills jag kom ut och hitta en 500 kronors p-bot på bilen.

Yeeeeha!

Verkligen inte en utgift som jag behöver nu.
Så nu ska jag betala:
- skatten på runt 3600:-
- p-bot på 500:-
- skolböcker för ca 500:-
- kursmaterial för beteendekursen på 1500:-
- hälsomässopaketet i sthlm på 995:-

= 7095:-

Och så kollar vi kontot:
ca 1200:-

Kan bli tungt.

frid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback