Kattmord?

Igårnatt var jag på väg att kasta ut Lillan från balkongen.
Ja, man får faktiskt tänka såna hemska tankar.

Jag ska berätta:
05.00 - jag vaknar av att Lillan har hittat en pingisboll. Pingisbollar låter väldigt väl när de studsar hit och dit på golvet.
Detta pågår i 10 minuter tills jag får spatt, kliver upp och argt tar denna boll ifrån Lillan och lägger den under kudden.

05.12 - aah, nu kan jag somna om.

05.15 -
Lillan hittar ytterligare en pingisboll och fortsätter denna lek. Jag kliver upp på en gång och tar även denna boll och lägger den under kudden.
Ahh, nu måste jag verkligen somna om, jag ska upp kl 07.00.

05.16 - HON HITTAR EN TILL! Grejen är att för någon vecka sen hade jag en liknande mardröm om det här, att dem hittade ett helt hav med såna bollar och lekte med dem och det tog aldrig slut. Jag dog av sömnlöshet.
Okej, så drastiskt slutade den inte men ändå.

Börjar nästan tro att hon har ett helt lager någonstans och plockar fram dem vid rätt tillfälle för att jävlas.
Hon var verkligen på ett sånt humör, för när jag tagit hennes bollar (lät konstigt) så blev hon lite småsur och börja slå på fönstret och krafsa istället.
Då fick hon en kudde på sig.
Men det hjälpte bara 1 minut tills hon började igen.
Det slutar med att jag lockar henne till sängen och börjar mysa med henne, klia henne och gosa ner na i täcket.

Så allt hon ville ha var lite kärlek.

Eller.... ?

The devil och hennes kompanjon "sover" just nu. Egentligen smider de elaka planer med varandra i tankarna.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Nope, damen är nog lite ledig på sunday!

2009-09-09 @ 16:29:21
Postat av: Veronica

Vilka söta katter =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback