Jag är ledsen..

.. Frida.
Marika hann före dig.

Så grattis Marika, du har vunnit en dejt med karln (-host- mig) och får bestämma när den ska inträffa.

Så här glad blev hon.



Idag fyller min syster Linda år. Hela 26 år gammal.
hurra hurra hurra!

Syskonkärlek.

Iallafall så var jag över och fikade (ni som inte vet så bor hon dörren mittemot oss, sweeeeet)
och så visade hon sin poweryoga-bok och en konstig övning som vi självklart tänkte att vi skulle testa.
Jovisst, jag klarade den ju men man kanske ha tänkt efter och värmt upp innan, så jag sträckte ju mig sjävklart i nacken.


Kommentarer
Postat av: Frido

Marika kan ju inte vinna om hon svarat i fel inlägg. DUH!

2009-09-02 @ 03:24:10
Postat av: grilly

hahahahaaha surmarika:)

saknar er

2009-09-02 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback