Har ni någon..

.. strategi när ni moppar golvet?
Vart börjar ni, slutar osv?
Eller är det bara jag som är en städnörd?

Har nyss storstädat lägenheten, annars kommer jag aldrig kunna börja plugga.
Dessutom har jag hunnit med att träffa personalchefen på Emhart Glass angående praktik (som vi fick), haft framtidssamtal med min lärare Peter, och tränat tjejerna.
Alltså har jag ännu inte börjat pluggat det jag behöver.

Suck.

Så ännu en fråga:

Hur lång tid tar det tills det är stökigt här igen?
1. 20 minuter
X . 12 timmar
2. 1 dag


 

Black hand



Jo, det var ju så att vi var på choklad och vinprovning i fredags och det var nice men väldigt svårt, tyckte nästan allt gick ihop.. eller ja, inte allt då men det var intressant! Synd att det inte var en mysigare lokal bara, det hade blivit MVG då. Nu blev det ett VG för att det var gubben med mustaschen som hade hand om det..

Och efter den så for jag, linda, anna, ebba och selma till skogen för att ladda inför vår promenad runt sjön i lördags.
Så här såg det ut:


Anna var sjuk så hon stanna i stugan.
(Eller, vi ville helt enkelt inte ha med henne på promenaden.....)




Finslipar vandrarstavarna


spanarna






Lilla damen blev lite trött på slutet

Underbart härligt var det iallafall, vi börjar 9.30 och kom hem 15.00 till en härlig chili con carne och myskväll.

Igår bjöd även söta Frida på middag på terassen, det var mys, men jag var sjukt trött så det blev en tidig kväll.

Vi åt äckliga tryfflar och tvättade tvättmaskinen i den äckliga tvättstugan.

frid





Kommentarer
Postat av: Sara

Jag börjar med att moppa badrummet (börjar givetvis alla rum inifrån och ut mot dörren) sedan halva hallen, köket, sovrummet, klädkammaren, andra delen av hallen och sist vardagsrummet där jag moppar så jag kan sluta i soffan (där sitter jag tills allt har torkat)

2009-09-08 @ 20:48:54
Postat av: Sara

Jag börjar med att moppa badrummet (börjar givetvis alla rum inifrån och ut mot dörren) sedan halva hallen, köket, sovrummet, klädkammaren, andra delen av hallen och sist vardagsrummet där jag moppar så jag kan sluta i soffan (där sitter jag tills allt har torkat)

2009-09-08 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback