Borde inte jag..

..som pluggar till hälsovägledare veta när det är dags att tagga ner ett snäpp?
Jag kommer att få panikångest eller en hjärtattack innan 30.
Varför måste jag ta på mig så mycket projekt hela tiden?

Samtidigt som jag ska jobba på 4 olika jobb så ska jag plugga, skriva rapporter, träna tjejerna, träna själv, umgås med vänner, karln och familj, massera folk och ha egen tid.

Eh.

Nu är det dags va?
Har i ca 4 månader känt av hjärtklappning och tryck för bröstet.
Får kolla upp det på onsdag när jag ändå ska till sjukan.
Mamma sa att det var symtom på en snar panikångest.

Ändå tycker jag att jag inte har något som jag riktigt känner panik över.
Det kanske är tiden.
Att hinna med allt.
Leva.

Nä, nu är det nog dags att leva.
Njuta.
För livet är nog rätt kort.
Snart sitter vi där, vi pantertanter (Malin, Linda, Marika, Sara, A-L och alla) och säger att tiden gick så fort och om jag ändå hade gjort det och det..

Har till och med frasen "Jag njuter av livet" när jag startar mobilen, för att jag måste påminna mig själv.

Så nu påminner jag mig igen,
NJUT AV LIVET ERIKA!!!

Det bör ni göra också!

Lite nya och gamla bilder:




frid

Kommentarer
Postat av: Li

Ja nu får du fan tagga ner, börja ta csn för sjutton, 4 jobb håller inte

2009-09-28 @ 22:53:23
Postat av: evelina

från evelina..

hej din jävel, varför är inte marika med på bild???????

Vavavav??



=)

2009-09-29 @ 08:54:28
Postat av: Anonym

Gick det inte att lägga in den dära videon du hade gjort?:)

Postat av: grill-panter-tanten

snart är vi tantz men livet börjar ju då :) då blire charter, sykvällar, fika, bakning , dansband ja livet kommer se ut ungefär som nu

2009-09-30 @ 17:52:45
Postat av: jag igen

saknar dig förresten, och det värsta av allt är att nästa gång vi ses är typ jul!

2009-09-30 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback