Praktik

Ja, jag har inte varit så aktiv i bloggen som ni märkt.

Så här ligger mitt liv till just nu;

- Jag såg på Sunset Tan förut. Det är alltså en serie om ett företag med solarium och anställda (som fick gå en solutbildning) som solsprutar folk. Kan det bli värre? Varför kollade jag på det?
Tyckte det var så bisarrt.
Förutom att det bara kom in storbröstade blondiner så kom det in ett cheerleadinglag med åldern 6-10 som blev solsprutade "för att de såg så mycket bättre ut då".
Eh.

- Jag, Marika och Pernilla hade syjunta i söndags. Det är sant!
Det var även första gången jag använde min fina symaskin som jag fick av karln.. förra året. Oops.
Men nu är vi seriösa iallafall och jag hoppas det blir en repris nu på söndag.
Jag vill sy klart min grej, ni får gissa vad det är!

Vad kan det vara?

- Det går bra med träningen. Har lyckats göra två bikram yoga-pass och ett bodypumppass i veckan sen 3 veckor tillbaka.
Om det blivit något resultat?
Nja, har slarvat med mina promenader och ätit lite gott så det har nog jämnat ut sig.
Skärpning!



- Är inne på min 3:e vecka på Emhart Glass;


Här är vårt arbetsrum. Utöver det har vi också fått ett rum där vi har lunchträning varje onsdag och ett rum med en massagebänk.
Det är nice.


Jag och Victoria kollar av spåret vid ån. Där har vi haft stavgång med de anställda.

Vi har också haft en föreläsning. Nervöst men alla tyckte det var skitbra och nästa torsdag har vi en kostföreläsning.

- Tjejerna tävlade i söndags (vi var g-r-y-m-m-a)

Här har ni världens mysigaste och härligaste tjejlag.



Nu ska jag ta och bege mig till Bikram yogan, ett par härliga 90 minuter.

frid

Kommentarer
Postat av: michelle

Sv: Haha, experten själv! Jag vet faktiskt hur det ligger till och jag får i mig mycket bra i maten också :) Men det är bra att ha dig som tipsar och som vet!

Postat av: michelle

Sv: Haha, experten själv! Jag vet faktiskt hur det ligger till och jag får i mig mycket bra i maten också :) Men det är bra att ha dig som tipsar och som vet!

2009-10-21 @ 21:54:33
URL: http://enmichelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback