Men varför..

.. krafsar hon på rutan när persiennen är nere då? Då kan hon ju inte se något utanför..
Har kommit fram till att hon är en devilcat och vill jävlas med oss på mornarna.


Har nyss kommit hem från en söndagsmiddag hos Marika och Jens. Anna och Andre var också med och det bjöds på älgbiffar, pressad potatis, lingonsylt, gräddsås, kantareller/bacon och en blåbärsmoussetårta till efterrätt.
MUMS!

Dessutom bakade jag och marrki innan också.


Kan ni gissa vad?



Tänkte bjuda på några bilder från min födelsedagsmiddag som jag fick av Marika i augusti.



Och vårat lilla mimspel.



En mycket rolig kväll.

Nu ska jag ladda inför morgondagen. Då ska jag nämligen få gubbarna på Emhart att röra sig.

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

älskar stripssmakarn :D

2009-10-05 @ 00:06:07
Postat av: normalin

och anna

2009-10-05 @ 00:06:44
Postat av: normalin

fin olivbild <3

2009-10-05 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback