Mamma

Du är så skojsig så. Nacksta-skämt går alltid hem!

Körde ranglandes hem från träningen förut.
Nej, jag hade inte druckit.
Jag sjöng.

Jag är en sån här person som gärna vill tro att jag har en någorlunda bra sångröst.
Jag var ju med i kören på högstadiet!
Fast jag skulle aldrig gå så långt att jag försöker på mig Idol till exempel.

Det är bara drömmar........



Men kolla här då.
Här står jag och föreläser om e-nummer och tillsatser i mat.

Lite suddigt.
Victoria är inge bra på att ta kort.

Ser ut som att jag har kort hår. Rätt snyggt faktiskt.

Märker ni hur självsäker jag har börjat att låta på min blogg?
Jag känner att jag är på topp just nu.
Mycket har med hur jag ser på mig själv.

Tänker jag att jag är bra, så är jag det helt enkelt. Funkar mycket bra på mig.



Och här ser ni hur mysigt det var hos min käraste.

Hon var så huslig att hon bakade scones och bullar till oss.

Nu ska jag leta efter nya roliga kostböcker.
Och möbler till nya lägenheten.
Längtar.

frid

Kommentarer
Postat av: Fridolf

Ska vi kanske baka bullar här någon dag.. Blev sjukt sugen på det faktiskt... Ring mig sedan lovley!

2009-10-30 @ 16:16:34
Postat av: Stefan Frankl

hmm tar du med några bullar till jobbet kanske....det va ju ett tag sen nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback