Jag visste det!

Det var något lurt men jag visste inte riktigt vad.
Men idag upptäckte jag det när jag inte hade kvar en persons telefonnummer som jag var helt säker på att jag hade lagt in.

Vad pratar hon om? Tänker ni.

Har karln raderat en kontakt från hennes mobilkontakter?











Nej.

Det är mobilen själv som har gjort det!
Varje gång jag har lagt in ett nytt nummer så har ett försvunnit!
Som om jag aldrig skulle märka det.
Sniiisigt!
Men nu vet jag om det!
HA!

Fast jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Blir jobbigt när en kontakt försvinner, och det går inte ens i någon ordning. Så jag märker det inte förrän jag ska ringa till människan.

Jaja, man får väl ta det. Kan ju inte ha nya mobiler då jag antingen råkar tappa bort dem, råka tappa dem och göra sönder dem osv.


En av tjejerna kör handvolt-sträckt.

frid

Kommentarer
Postat av: Den lilla tjocka

1. Hoppas du tappar mitt nr snart så jag slipper alla sms =)

2. Fasen vad mullig jag blivit, är det maten eller ölen montro?

3. Fan måste ta bort dörrmattan imorgon, måste ju tänka på dom som städar, tack och god natt!

Postat av: fridolf

jag vill att du ska uppdatera.

2009-10-26 @ 05:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback