Hälsoplan

Vill ni följa med mig på min hälsoplan?



Vi har fått designat en egen hälsoplan som vi kommer att kunna använda till våra framtida "kunder" eller vad man ska kalla det.
Men först ska vi genomföra en egen.

Punkterna är:
- Min vision/min dröm
- Mina mål

- Start- mål och checkdatum
- Hur vet jag när jag har nått mitt mål?
- Handlingsplan, vad/hur/hur ofta?
- Problem och lösningar
- Belöning

Behöver inte berätta allt jag har skrivit men kortfattat ser min plan ut såhär:
Mitt mål är att få igång träningen igen, och till en vana.
Startdatumet var i måndags och kommer att hålla på fram till 30 november.
Handlingsplanen är att träna 3-4 ggr i veckan.

Nu har jag ett kvartalskort på Ego där jag ska köra Bikram yoga 1-2 ggr/v och Body pump 1-2 ggr/v.
Tror ni att jag klarar det?

Problemen kan vara att jag vill vara med på allt och vara med alla, soffan och motivation.
Men belöningen är ju en ännu hetare kropp och att jag får tillbaka min träningsrutin.

v.41
Mån: Gym 40 min
Ons: Bikram yoga 90 min
Fre: Body pump 55 min

Wish me good luck



Kommentarer
Postat av: Li

Haha, beefcakeerika ^^ klart du klarar det! man kan om man viiiiill

2009-10-10 @ 01:22:22
Postat av: fridamb

erika I will haka på dig! LOVE

2009-10-10 @ 21:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback