Tv-bänk

Någon som vill köpa vår tv-bänk för 1300 kr?

http://www.blocket.se/vasternorrland/Soffbord_och_tvmobel_24585932.htm?ca=4&w=1

DO IT!



Får ursäkta för min dåliga uppdatering. Mycket att göra.

Vi är inne på vår sista vecka på Emhart Glass. Men de vill att vi ska fortsätta med lunchträningen på onsdagar, och vi får betalt till och med! :)
Det är kul!

Vad har jag gjort då?


Föreläst om kost och mental träning.


Ätit frukostbuffen på Scandic utan att betala.
(Det var faktiskt ingen i receptionen, så de får skylla sig själva...)


Det var Victoria som fick mig att göra det!!!


Dj:at på lunchträningen. Ja, alltså fixat musiken.


Kört ett gymstick-pass med Emhartarna. Jag har till och med köpt en egen sån där nu!
Det är sjukt kul! Dessutom skitbra att ha hemma om man inte hinner med träningen.
Ska försöka få med mig någon som vill köra det där med mig, så kan jag leka personlig tränare samtidigt.
Blir roligare att köra hemma då!

Någon som är på tro?

Finns att köpa här;
http://www.gymstick.se/index1.html

Jag har köpt en svart. Den gröna är till för rehab, den blåa för nybörjare, svart för dem som tränar, silver och guld för dem som tränar rätt mycket.


Vi har ju även hunnit med hälsomässan i Sthlm!
Här sitter vi och lunchar inför vår shoppingdag på stan.

Usch vad jag handlade..


Idol och god mat på fredagkväll, sen blev det lite afrodance på lördagmorgon på mässan och så fick vi reebok-skor.


Känner ni igen bordet?


Vår alldeles egna Anna Skipper.

Det var en himla rolig mässa iaf. Vi var där från 9-17 och sprang mellan föreläsningar och pass hela dagen!

Dagen slutade med det bästa, vi fick dansa med Jennie Widegren i bounce.
Den här dansen skulle vi lära oss;


Haha, kan ni se MIG dansa den där dansen?

Grymt roligt iaf. Nu ska jag träna på den i vår nya lya nästa helg.

Ja, vi flyttar in nästa helg! HUR KUL ÄR INTE DET DÅ?
Typ hur kul som helst!


Jag och karln har dessutom inte träffats på snart 4 helger, det har varit jobb, sthlm, östersund och övik nu till helgen.
Men jag ser det som att vi förebygger ett eventuellt sammanbrott på varandra, så flytten kommer bli king!

Det har hänt mer, men får dela upp det lite.

Frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback