Truppcupen 2009

Här har ni världens bästa tjejer som vann förra helgen i Ö-sund.

Här är en av grenarna vi tävlar i; trampett (som vi även fick grenseger i)

Och den andra; matta/tumblinggolv


Vi hade en jättemysig helg tillsammans dessutom, vi sov alltså på en förskola nära tävlingshallen från fre-sön.

Malin har fått sitt hår fixat.


Jennifer kör dubbel halv.


Yatzy-mys.
Vinnaren fick en 20-min massage av mig och det blev Fia!

Men sen masserade alla varandra också. Vi tycker ju om varandra så mycket så :)



Helena leker lite med kameran.


Norrlandslaget tränar fristående. (De vann ju också)


Olivia och jag håller koll på de lag vi mötte.


Gangstah!


Jennifer och Julia som också tränar tjejerna och dessutom i Norrlandslaget.


En klassiker som alltid måste göras på tävling.


Och så här ser de ut när de inte gör till sig. Eller det kanske är det de gör här? ;)


Helena i normalt tillstånd....


Crazy Malin och jag.


Och här är dem snyggingarna efter sista tävlingsmomentet.
Dock är inte alla med, vi saknade Michelle, Fanny, Emelie och Sofia.

Frid



ps. vi flyttar på fredag. WIHO ds.



Kommentarer
Postat av: Jenn

Åh... får pirr i kroppen.... jag vill också ha ha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback