Min karl är..

.. ett whitetrash.

Ja, enligt Marika alltså.
Som måste vara den sämsta i världen på att svara i telefon och svara på sms. Och det enda hon gör nu är att sitta hemma och vara sjuk.
Man tycker att hon borde vara lite mer alert i fingrarna.

Du är förlåten. Men till veckan kommer jag och stormbesöker dig.
Utan förvarning.
Och då bör du se till att vara hemma.


Vi är alltid så här seriösa när vi går ut.


Alltid.




Om 6 timmar ska jag kliva upp.
Jag och min kompanjon Victoria ska till sthlm och göra av med lite pengar.
Pengar som jag inte har, upptäckte jag nyss.

Och så ska vi ju på hälsomässan, hälsofreaks som vi är.
Grymt roligt ska det bli.
Dansa lite med Bounce-Jennie.


Victoria jobbar för fullt på vår mental-träning-föreläsning nästa vecka.



Så här såg det ut igår hos Cattis;






Och så vill jag att ni köper triss av mig. Måste få iväg dem.
Help me.


frid

Kommentarer
Postat av: duva som känner marika

Det är inte marikas fel att hon inte svarar i mobilen...kho kho hon ville ringa men jag höll i hennes händer min min näbb...kho hon är världens bästa människa...prrr prrr kho om någonting så förtjänar hon en extra fin julklapp.

2009-11-06 @ 16:06:31
Postat av: Elin

krister kan köpa ett par!:)

2009-11-08 @ 15:38:27
Postat av: Frida

bywerking, përditësimi, актуализирам, värskendama, päivittää. Erika jag tycker att du ska googla dessa ord.

2009-11-10 @ 05:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback