Lunchdate

Idag var jag över till Emhart Glass och hade ett lunchpass. Körde skiten ur dem. Mohaha.
Efter det så bjöd vårat guldkorn under praktiken oss på lunch på sju kryddor.

Han blev så rörd över vår present som vi gav till honom sista dagen så han ville bjuda igen.

Här är han!


Grymt god lunch på sju kryddor förresten.

Sen gick jag ner till stan och storshoppa. Är klar med alla julklappar förutom en! Bra va!

Dessutom köpte jag en jacka och ett par shorts till mig själv, visar sen.
Snart kommer en kille som ska köpa vår tv-bänk! Skönt sådär innan flytten att bli av med den!

frid vänner



Kommentarer
Postat av: smalin

snygg du är! snart är det 23e = hemkomst.

ha du börjat fundera på pepperkake hus shape? eller

S-klapp?



snopp hej

2009-11-30 @ 21:58:09
Postat av: Li

Får man inte se nåt av nya knarkarkvarten? :P

2009-12-02 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback