Apatisk

Jag blir nästan apatisk när jag går runt på stan eller birsta.
Det är så mycket som jag vill ha och jag har så många idéer att jag blir helt slut i huvudet och knappt kan tilltala någon.

Har jag ett problem då?



Apropå det här med att sjunga.
Jag vill kunna sjunga, och spela gitarr och dansa som dem på "So u think u can dance".
Men jag är inte speciellt bra på det.
Så då har jag tänkt att när jag får barn så ska dem kunna det.

Men tänk om jag blir svartsjuk på att mina barn kan sjunga, dansa och spela gitarr och inte jag?!
Mm, såna tankar har jag.

Jag ska vara bäst.

 

Nejdå, jag skulle vara stolt!

Eller?



För att än en gång visa att vi verkligen bor i en knarkarkvart;


Vi sover i tv-rummet nu.

Pga:

Vi köpte en sängstomme och sängbord igår och har målat dem så fina så.

Vi är ett väldigt otåligt par som inte kan vänta med att köpa nya grejer till efter inflyttningen.

Nu blir det film.

Frid


Kommentarer
Postat av: Stefan Frankl

White trash !

Postat av: Li

update!

2009-11-04 @ 11:05:36
Postat av: marika

Själva lägenheten ser ok ut, ungefär som när man flyttar. Men han i vit tischa, what´s his problem yo? WHITE TRASH ;)

2009-11-04 @ 13:27:41
URL: http://marikah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback