To do-list..

.. är något jag inte kan leva utan. Jag vet inte om jag börjar bli gammal (nu kan det bli diskussioner!), festandet på gymnasiet som börjar ta fatt eller om jag bara är mindre fokuserad men jag har tuuuusen idéer och tankar (många bra också!) och jag glömmer minst hälften av dem.

Så jag använder mig av att göra-listor.
Varenda liten grej skriver jag upp där.
Mycket effektivt.

T.ex:
- Maila kansliet, föräldrarna eller göra en skoluppgift.
Från något viktigare till något litet som:
- kolla friss-tid, sj eller hämta ut H&M-grejerna.



Åh, jag måste nästan gå och göra det nu. Och min müsli, nu har den också kommit. Wihoo!
Fast jag måste ju plugga också..
VÄLDIGT MYCKET!

Så hejsvej, bjuder på lite bilder sen.

frid

Kommentarer
Postat av: Carolin

Och jag läser din :P kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback