Lurig..

Vi sitter och ser på Filip och Fredriks söndagsparty.
Plötsligt ser vi Frida i publiken.
Varför de filmade just deras rad var på grund av att Joan Rivers klämde ur sig efter en fråga från Filip eller Fredrik (What things upsets you?): Just look at the sluts on the front road.

Hon var ju rätt het faktiskt.

Sen så går jag mot toaletten för att göra mina behov, kollar snabbt in i sovrummet och ser Lillan sitta vid fönstret... FAST PÅ UTSIDAN!!!
Hur nöjd som helst är hon också.
Panikslagen fick jag in henne.
Hyfsat försmak hon fick.

Trodde deras utgång från igår skulle vara nog, men icke.



Haha, jag har förresten glömt att berätta en rolig grej som hände hos pappa för någon vecka sen.
Jag och Linda skulle gå på en prommis till hallonbacken och deras hund Ronja ville med.



Sakta men säkert kom vi upp för backen. Jag och Linda går rätt fort.
Ja, visst ja, jag glömde berätta att Ronja ser ju ut så här nu:


Så när vi skulle hem så vägra hon. Eller så orkade hon inte.
Till slut gav vi upp, gick hem, startade bilen och åkte och hämtade henne.
Haha.
Hon blev så jävla glad när vi kom fram, ögonen lyste "YOU DID'NT LEAVE MEEEE!!!" och så hoppade hon glatt upp i bakluckan.

Okej, det kanske inte är så jätteroligt att hon är fet, de ska kolla om hon kanske har diabetes eller något men just den här händelsen var rätt rolig.



Så här ser vår kyl och frys ut just nu:


Vi har även storhandlat.
Väldigt vuxet.
Men nödvändigt, vi kom fram till att vi gör av med för mycket pengar host hellas.



Och i onsdags så hade vi (jag, jonna och mia) äntligen vår jädrans middag som vi varit så upptagna för att ha.
Det var jättemysigt och upplyftande!





Jobbade i fredags och sen resten av helgen så hade jag och karln det bara mysigt. Va ut på spikarna, loppis, grillat, överraskat mamma med tårta på jobbet, hälsat på Hjalle (bebisen i magen) och Heavy (karlns gravida syrra Jenny) och ätit middag på alnö.
Jennys bebis ska för övrigt heta Hjalmar.
Coolt.



Nu blev det ett jädrans långt inlägg men så får det bli när man inte har uppdaterat. Det är ju för fasiken sol ute, då kan man ju inte blogga!

Första dagen på Emhart imorrn.
De säger att receptionisten som är där ska vara arg.
Wish me luck.

arrivederci









Kommentarer
Postat av: marika

Du vann första bloggomgången...men nu är jag back!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback