boobs

Sitter och ser något plastikoperations-program på tv400. Fråga mig inte.
Men iallafall så gjorde en tjej bröstförstoring. De visar allt allt allt.. MEN inte hennes bröstvårtor?!
Vad är grejen med bröstvårtor om de ändå visarallt annat?

Jaja..

Imorrn blir det korvstoppning.
Inte i form av att stoppa i sig en massa korvar utan som i en heldag och sista lektionen av Anatomi&Fysiologi. Vi ska alltså få reda på allt det sista vi ska ha på tentan nästa vecka, imorrn.. good planing.
Men det går nog fint det!
Några koppar kaffe så är man på topp!

Synd att kaffet smakar avföring bara.
Men det finns ju fördelar med sånt också!
Man uppskattar café-kaffe mer!

Ser ni vad jag vrider och vänder på allt, man kan tänka positivt!
Och för att förtydliga mitt inlägg:

++++


frid mina positiva varelser och
lev som att det vore din sista dag på jorden för i helvete

/lill-di-leva


Kommentarer
Postat av: Li

haha, "för i helvete" ^^

2009-05-13 @ 23:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback