Sambal oelek

måste vara det godaste som finns.
Älskar stark mat.

Vi har varit utan det någon vecka nu och så kände jag bara suget efter det.
Så jag gick och köpte det i onsdags och frossade det till korvstroggen. Yummie.

Men sen blev jag otroligt risig i magen ända tills idag.
Jag har nog bajsat 4 ggr/dag.
Helt sjukt.
Och ibland bara akut mitt i natten.

Men kommer inte sluta äta min lovely sambal oelek för det.
Får bli en hets-detox-variant.



Hittar ni en sån här hink, köp den åt mig.



Igår hade jag finbesök. Apropå risig i magen.
Mia jag och Jonna har ju som sagt börjat träffas en gång i månaden. Ett mycket bra avtal.

Igår blev det hos mig.
Fläskfilé, ugnstekt potatis, grönmögelostsås och fetaost-sallad.
Fryst cheesecake med digestive och daim till efterrätt.
Mums!
Sen blev det även lite charader. Sjukt roligt faktiskt.
Måste se till att köpa en massa sällskapsspel på lekplaneten, hur bra som helst att ha.


Jag vill ju alltid vara med på kort. Så då gör man så här.




Här kommer lite bilder från Jens födelsedagsfest.



Han fick en avlång låda som han skulle såga för att få ut sin present.
Mr H säger att jag har städproblem.
jag gånger 4 = Jens
Men radarpar som de är så fanns Marika vid hans sida.
Och det var en massa sprit han fick iaf.
Och slut blev han.



Ytlig som jag är så har jag suttit och kolla på kläder till karln.



Sen orkade jag inte kolla längre.

frid





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback