Så här ser det ut..

just nu i vardagsrummet.


Och en liten sockerkick.

Som snart resulterar i en powernap.
Varför blir allt annat så mycket roligare när man pluggar?

- Klev upp 8.
- åt en gooood frukost lääänge till the voice.
- började plugga.
- satt och kollade på klockan.
- för klockan 11 öppnade fyndlagret och jag joggade dit (för att kolla läget)
- sen gick jag hem.
- åt en goooood lunch.
- sockerkick.
- plugg.

Och nu ska jag fan ta en powernap. Kommer även på nu att jag tog en powernap exakt samma tid igår.
Som fru Lax på 2:a våningen, pigg på morgonen, somna tidigt.


Jag kommer att klara tentan imorrn.
Jag är lugn och säker inför tentan.
Jag klarar den galant.

Mmmm.. mantra....


Åh, i söndags efter att jag och cattis haft en mycket gemytlig pluggdag så såg jag, linda och anna på Twilight.
Jag vill också vara en vampyr! En snäll vampyr!
Hur snygg är inte den här människan då? Eat me, eat me!







frid människor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback