Man tror att..

man har massa tid.
När man sedan inser när det inte är så mycket tid kvar, att man inte har det.

Jag vet inte om min hjärna är fullpackad nu eller om jag kan göra en till effort att få in det sista.
Jag hoppas verkligen att jag klarar tentan.
Då blir det fest på lördag med klassen.
Sweeet.
Annars blir det också fest på lördag men med en mindre skön stämning.
Not sweet.

Jag kommer att klara tentan.



Jag saknar min marika.

Hon har lämnat mig och farit till Florida.

Det har Malin också.

Men henne saknar jag ändå hela tiden, den där jävla uppsala-bon.



Jag njuter av livet.
Det påminner jag mig varje dag.
Man fylls med en tillfredsställelse.

Jag väljer att inte klaga.
Då förlorar jag ju:
http://www.acomplaintfreeworld.org/
Som vi i klassen har påbörjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback