Hassela

Japp, idag har vi varit och åkt skidor.
Jag, mor, sussi, linda, ebba, cajsa, selma.
Grymt roligt att åka skidor. Kände mig som 10 när man for i skogen i alla hopp.
Blåmärken syns redan som kommer imorgon.




Än en gång.
Världens bästa familj.



Helgen spenderades hos far i skogen.
Planer om att gå runt sjön med allihopa till sommaren är igång. En härlig tradition som gjordes förut, med vandrarpinnar, fika, tjärn, sol som tog ett par timmar.



Snart kommer min massagebänk som jag beställt!





Hade för övrigt en skum dröm härom natten.

Jag och mr H kidnappas av en man och vi vaknar upp i bilen som han kör. Bredvid honom sitter en annan kille som också blivit kidnappad.
Vi är på väg till ett hus där vi ska få bestämma om vi ska överleva eller dö. Precis som i filmen Saw.
Mannen som kidnappat oss har också ett ultimatum från Saw-mördaren, att han måste köra oss dit för annars dör han och om han inte kör mer än 50 km/h innan han kommit till huset så sprängs bilen.

Så jag hittar helt plötsligt en kniv i baksätet, tar den och hugger den i halsen på mannen som kör.
Vi sladdar av vägen, vet inte riktigt om vi överlever men det visar sig att hela storyn är påhittad och vi var egentligen på väg till min överraskningsfest.

Så snälla mina vänner.
Överraska mig inte på det här sättet när jag fyller år, för då dödar jag er förmodligen.




frid

Kommentarer
Postat av: Li

haha, då vet vi vad vi INTE ska göra när du fyller 25 ^^

2009-03-03 @ 11:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback