Don't worry

Jag är inte död.
Jag är bara hjärndöd.

Förklaring: imorrn är det första tentan. Stor är den också.



Men gårdagen slutade otroligt bra.
Jag måste nog ha världens bästa pojkvän.

Dessa fick jag:

Efter att jag skällt lite på honom i telefon för att han inte var hemma till maten som jag hade gjort.
Fast jag var mer irriterad av mig själv för att jag lagt upp det på tallriken och allt utan att kolla när han kom hem.
He he...

Annars har helgen varit jobbig. Alltså full med jobb. Men det har varit kul, det är ju som sagt caaaash.
Sen känner jag mig jättevälkommen där också, känns redan som en i gänget.
Måste ha varit dem där mini-browniesarna.
I know my stuff.

Och här får ni lite bilder från vinplugget i torsdags.

Det här är Cattis. Mitt lilla penntroll.



Nu fick jag dåligt samvete att jag skrev hjärndöd.
Förlåt.



frid

Kommentarer
Postat av: Li

coolt penntroll, lite "fyll"carro över na

2009-03-25 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback