Bajsmannen

Det finns ju människor till allt.

Igår åkte jag, marika, jens och karln till en sjö för att grilla och fiska.
Eller ska jag säga; blondinbella, linda rosing, mr vildmarksliv och mr otålig.

Jag och Marika gjorde en snösoffa och satt och läste tidningar medan karlarna fiskade. Eller karln är ju så otålig så jag kan inte direkt uttrycka att han satt och fiska.
Snarare drack choklad, lyssna på musik och snacka bajs.

Men angående min rubrik så när vi var på väg dit såg vi en bil stå vid en ficka och en gubbe.. som.. vad fan gör han.. jo, han sitter och bajsar vid vägkanten helt öppet.
Och han var helnöjd när vi åkte förbi också.

Vi stannade för er skull och knäppte kort på det på vägen hem.

Fast han var ju snäll nog att täcka över det.

Lite fler pics från gårdagen.


Mycket mysigt och solen sken behövligt på mina bleka kinder.



dagens roliga:
styrketräningen imorse och en av mina tjejers efterlängtade skruv på trampetten


dagens roliga har inget med bilden att göra,
 för er gymnastik-ointellektuella.


Imorrn ska jag försöka berätta lite om mental träning och om när vår styrketränare förstörde min världsbild.

frid

Kommentarer
Postat av: frida

jag vill höra mer om dispyten!! och om styrketränaren.. !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback