Avokado

Nu har jag gått i veckor och väntat på att Hemköp ska sänka priset på sina jävla avokados.
2 st för 20 kr.
HUTLÖST!
Det brukar alltid vara 2 st för 10 kr!
Och sist jag vägrade handla när de var för dyra så sänktes dem. (det var ju självklart pga min strejk)
Men nu är de dyra igen.
Hallå!

Men jag kunde inte hålla mig denna gång så jag köpte ändå.

Fan.



Sitter och kollar på Lyxfällan.

Lyxfällan hjälper Stureplanstjejen som har uppenbara problem med sitt shoppingbehov.
Men det är inte hela sanningen. Hon bränner pengar på märkeskläder, väskor och champagne. När hennes pengar tar slut vänder hon sig till pappa.
Och pappa - han kan inte säga nej.
Hon har inga lån på lägenheten eftersom föräldrarna betalat den, hennes mamma ger henne rikskuponger till mat och pengar strömmar ständigt in från föräldrarnas konto.
Ändå räcker pengarna inte till.


32 000 kronor i månaden gjorde hon av med varje månad och inkomsten var 20 000.
Pappa betalar.

Sjukt hur man kunna vara så off.
Nog för att jag har talat om mina shoppingproblem men jag har ju en distans.
Eller man ska väl kalla det ångest.

"Jag skyller det här på mina föräldrar"

Ja, delvis men vad fan, tänk lite själv.


Den här funderade jag på att köpa.
Men jag har inte råd.

frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback