Tumblern

Linda, du är underbar.

Både för att du hjälpte mig och tjejerna att packa varuprover i 20 000 påsar och för att du skriver tumblern istället för tumbling.

Vi är ju inte klara med påsarna om ni trodde det, så imorrn får ni gärna komma till Life's lokaler på kolvägen och hjälpa oss.
Tack!

Nu håller ryggen på att gå av.
Men jag är iallafall klar med min powerpointpresentation till min föreläsning "Motivation till motion".
Imorrn behöver jag bara komplettera det sista i hemtentan och sen njuta när jag får klicka "SEND" och blir av med det där jävulskapet.

Skoja bara. Det har varit supernyttigt med hemtentan.

Eller?

Jorå.



Nä, nu börjar det bli låg nivå.

godnatt och frid på er

Kommentarer
Postat av: Li

bra att jag kan roa dig ;P

2009-06-11 @ 07:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback