The real housewifes from Orange County

Varför är såna här program så roliga att se på?
Nu får man se hur det verkliga livet är som en rik hemmafru.



Var på intervju på Barista förut idag. Gick jättebra, I think they like me!
Det roliga var att det var dem som frågade mig för 2 veckor sen om jag kunde komma till stora Barista idag, bara sådär helt plötsligt när jag och Marika hade fikat klart på lilla Barista.
Först trodde jag att det bara blev så att jag skulle hoppa in och jobba men sen förstod jag att det var ju självklart en intervju, men det gick bra!
Och för en månad så trodde jag att jag inte skulle ha nåt jobb alls.. nu har jag istället 3-4 st.



Sen gick jag, Cajsa och Linda lite på stan och fikade. När vi sedan gick på systemet för att Linda skulle handla, så blir jag sådär nervös för att de ska tro att hon langar till mig. Även om jag snart är 23 så "försöker jag att bete mig normalt" när jag inte själv ska handla men är inne på systemet. Varför inte bara vara normal?

Because I'm not!

Nej, nu måste jag skynda mig!

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

jobbarn! jag vill också ha ett

2009-06-17 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback