Norge-Malin

Nu har Malin flytt landet och hamnat i Oslo för att jobba.
Du kommer att hitta ett jobb snabbt, var bara på benen och sök en massa så går det super!
We miss u!

Idag har jag varit ledig hela dagen. Och jag hade inget inplanerat i kalendern heller, helt sjukt.
Så vad har jag gjort?
Klivit upp, levererat kött till halva If, ätit lunch, sovit världens längsta powernap, ätit chili con carne och nu sitter jag och karln än en gång förslappade i soffan.
Lägenheten har för övrigt sett ut som helvete i 3 veckor, så sjukt äckligt har det varit här.
Och vi har verkligen inte orkat tagit tag i det så det blir bara värre och värre.

Men nu måste vi göra något. Om knappt katterna vill vara här så är det nog dags.

Wish us luck.


Har inga nya bilder att bjuda på än så därför får det bli en på Jebba the jebb.

Kommentarer
Postat av: normalin

ajm working on it!! dagis dagis dagis, you need me

2009-06-18 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback