Kupp

Jag tror att Lillan har påbörjat en kupp mot mig. Jag vet inte riktigt var den är på väg men från igår så har hon:
- hoppat upp och klöst mig på stjärten när jag stod i duschen
- försökt kväva mig i sömnen genom att lägga sig på mitt ansikte
- spolat.. medan jag satt på toaletten

What next?


Sneaky cat!



Sitter här i soffan och har riktigt degat ner mig. Så jävla skönt.
Och jag tänker inte röra mig förrän jag börjar jobba kl 18.00. Natt igen.
Men jag har faktiskt varit ute och joggat i solen och nu verkar det mulna till. PERFEKT!

Hände en rolig grej på jobbet igår, men jag får ju inte berätta det pga en slags tystnadsplikt för våra kunder.
Men jag kan säga att det var lite coolt!

later alligator

Kommentarer
Postat av: Carro

Exakt, på Åhlens håller jag hus :) Vart är det du jobbar igen snygging??

Postat av: Carolin

Jamen just ja, du förvirrar mig med sommarlov :P Hela tre jobb, slit inte ut dig bara :) Kram

2009-06-22 @ 22:12:34
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback