Kan man lära katter att städa?

Det vore a dream come true.

I onsdags bjöd jag Frida på en födelsedagslunch. Ja, hon fyllde hela 21 år, storflickan.
Sen på kvällen åkte jag förbi henne och drack lite vin och såg på So you think you can dance. Överlycklig att det har börjat igen, riktigt bra.


Idag är jag helt ensam. På midsommarafton.
Mamma är borta, Anna får jag inte tag i, Linda borta, Marika borta, karln borta.. ja, jag har inga fler kompisar.
Okej, jag har ett alternativ kvar och det är Frida men hon sover ju hela dagarna så hon måste man vänta ut.
Så jag tröstar mig med att kolla på kläder.


Sen blev jag bitter, stängde ner och nu ska jag på en promenad istället.

ciao

Kommentarer
Postat av: normalin

gla midsommaer!

2009-06-19 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback