Äckligt

Som min nya kollega K skulle säga.
Det säger hon rätt ofta, till suspekta ting.
Men hon är roligt pessimistisk.

Ja, om jag inte ens vill äta mackan som jag råkade tappa på golvet här hemma då kanske det är dags att städa.
Det är alltså sjukt stökigt och äckligt här.
Men jag tänker inte lyfta ett finger tills hemtentan och skolan är klar. Typ till på onsdag då.

Fick en break förut och var och grilla och spelade brännboll med tjejerna.
Brännboll is awesome!


Och det är mina tjejer också.


Har för övrigt inte kommit någon vart med hemtentan känns det som.
Blir väl panik imorrn.

Nu måste jag sova, still sick och ingen ork att sitta halva natten som jag hade tänkt.

Upp med humöret nu!
Tyckte jag hörde att det skulle bli fint väder imorrn.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback