Preggo

Tja.

Jag jobbar. Snart iaf.
18-03.30.

Därför har jag inte lagt upp bilder.

Kommer bli extra många på Marika i bikini har jag bestämt.

Men, en kul grej.
Vi var och handlade på Willys i onsdags och så stötte jag på en gammal högstadiekompis pappa. Vänlighetsfraser, jadda jadda, och sen så kläckte han ut sig "Jaha, så du är mammaledig nu eller?".
Hahaha.
Han måste ha tagit fel på person.. eller så ser jag väl ut som en nykläckt mamma.

Ångrar nu att jag inte spann vidare på det. Typ att det blev trillingar och att det råkade bli mörka barn med en vit pappa.

Bjuder på en till bild från España.

Jag och karlns systerdotter Klara.

frid

Kommentarer
Postat av: SPanjacken

Vad betyder Preggo?

2009-07-27 @ 09:44:04
Postat av: Karln

Skulle gissa att det är slang för "pregnant"... Over and Out

2009-07-30 @ 12:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback