Väntan..

Jag vägrar ta bort glaset som står på sopkorgen i badrummet.
Ja, ni hör ju..

(hint)


Apropå annat, så gav jag blod igår. Kände mig väldigt duktig och stolt.
Var lite nervös men kändes ju ingenting.
Sen fick jag också en sån här:

En 50-kronors.
Trodde jag skulle få en sån där mugg med lingon som jag vet mamma fick när hon gav blod förr i tiden.
Men värdecheckar funkar det också!



Annars då? Har nyss kommit hem från syrran, hennes äldsta har blivit tonåring! HELA 13 ÅR!
Sjukt.
De växer ju upp så himla fort. Fast jag längtar faktiskt lite till de blir äldre, åh vad massa kul vi ska hitta på då!



En fundering.. kan man bli glad av att handla mat?
Idag längtade jag till att få handla lite mat. Det blev:
- lasagneplattor
- tomatpuré
- avokado
- mjölk
- philurafil
- müsli
- juice
Och det här blev jag glad av att handla..
Jag säger som Tony Irving till Magnus Samuelsson:
I löööv u.
Food.


Näe, nu måste jag plugga lite muskler och rörelseriktningar.
Jag visste inte att magmuskeln är en enda muskel som typ ser ut som en kassler där musklerna (6-packet) trycks ut mellan nervtrådarna. Och ibland kan man ha få för få nervtrådar på ena sidan så magen skulle kunna se ut som ett 5-pack.
Det tyckte jag var jättekul.
Plus att nu vet man att man inte kan träna bara nedre eller övre delen av magen. Hela muskeln tränas ju oavsett.

Så.. nu är det bara allt annat....


Min nya kompis säger god natt!

(och min illusionella höga panna)

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

hahaha du kanske kan köpa en mugg för checkarna? bra gjort btw. och hälsa finnen från mig, han kanske kan ha mössan på sig som du fick i julklapp av mig some years ago <3

2009-01-28 @ 23:52:42
Postat av: Hellas

GLASET ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-30 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback