Bombastic


Den här killen är ju grym. Haha, kolla hans ansiktsuttryck.

Annars då?

Jo, nyår var bra. Väldigt lugnt jämfört med andra nyår.
Lite tråkigt att alla åkte hem så tidigt, skulle ha varit mer hets!

Men middagen var ju succé.

Fördrink: Smält piggelinglass med champagne
Förrätt: Smält chevreost på en baguettebit med honung, pinjenötter, seranoskinka och på en ruccolabädd med tomater.
Varmrätt: Oxfilé med sötpotatisgratäng och vin-vitlökssmör.
Efterrätt: Glassbomb med jordgubbssorbet i.

Allt detta och snacks, fördrink till för endast 160 kronor. GRYMT.

Får återkomma med fler bilder.
Syster Linda har äntligen införskaffat sig en systemkamera och
såg ut som ett barn på julafton när hon fick leka med den.


1. Marika och jag förberedde desserten dagen innan 2. marika har fått en champagnekork under ögat 3. dinnertime
 4. stiligaste karln på fäzten 5. grabbarna gör några "love guns".

Bästa kommentaren under kvällen.

- "Men duu, stilig!"
- "Va, du är ju stiligare. Du kommer vara stiligast ikväll!"

Guess who?

Ledtråd: hängselbyxan och rutskjortan



Det här tyckte jag var ett coolt kort som jag fick till med min simpla kamera.

Annars har vi den underbara dansen när alla hade gått.


Och lite fyrverkerier med
"Åh, cooolt, det ser ut som spermier"
i bakgrunden.
Sagt av: Marika Hägglöf och sedan Erika Kjellström.
Vad är det som egentligen är så coolt med spermier?




För övrigt måste jag säga att det nya musikprogrammet Spotify är king!
Hur enkelt som helst att få hem låtar!
Get it!




Tjejerna hälsar god fortsättning!



Och frid


Angående bibelbilden i förra inlägget så kom två kristna tjejer och plinga på igår.
Jag öppnade av misstag och så fick jag stå en kvart och lyssna på varför man ska tro på Gud.
Även att när de frågade om de störde så sa jag att vi var på väg ut, vilket vi var men inte förrän om en halvtimma ungefär och så går karln förbi med morgonrock!
Då vart det ungefär "he hehe he.....".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback