Uppsala

Fredag
- lets dance
- julblandning med Polly (saffran, knäck, glögg.. rekommenderas ej)
- "ett mord på idrottsgatan"
- mys






Lördag
- morgonsim
- shopping
- lunch
- systemet & ica maxi
- förberedelser
- cocktailparty
- cocktaildrinkar
- supergay
- fest
- bling bling dildo
- för mycket fest

















Och den här bilden förklarar slutet av kvällen för några av oss.

Annars var det rätt kul när Fredrik kasta en hamburgare i ansiktet på Malin, och hon tyckte det var roligt.
Det förklarar också en hel del av kvällen.

Så här såg vi ut igår.



Idag är jag ledig.
Jag hade tänkt att plugga, träna, gå på en promenad........
Jag sitter fortfarande i soffan och har inte gjort ett dyft.
Rätt skönt.
Fast med panikångest.
Jag måste få något gjort!

Börjar med plugget.

frid

Kommentarer
Postat av: normalin

GRYMT bra bilder :) haha du glömde "VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED?" och du ska aldrig tro något...

2009-01-26 @ 18:25:36
Postat av: maling

du är bäst

2009-01-27 @ 00:25:09
Postat av: normalin

det geggiga golvet is kvar ;) men de börjar ordna upp sig nu, lite mkt i skolan bara men imorn blire svabb!

2009-01-27 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback