Tillfällig lösning

Försöker ändra min blogg.
Men jag måste sitta i evigheter för att kunna klura ut var man ska ändra så man får som man vill.
Så nu får det se ut så här tills jag sätter mig ner igen.

I fredags hade jag och karln en lets dance-kväll med lite mat, vin, baileys coffee, ost och kex.

JD har fått en korg istället för sin gamla skolåda. Mycket nöjd.

Och igår så färgade jag håret orange.

Sen for jag upp till Marrki för en scrubskväll.Det har ju kommit nya avsnitt!
Det bjöds på lax och bakad potatis, morot, popcorn och dipp, och två drinkar.
Ah och så råka vi åka och köpa B&J (Ben&Jerrys) och lite gotta.
(So much as a hälsovägledare)
Fast man får faktiskt unna sig lite.
Vi kanske unnade oss lite för mycket dock.



Ser det inte underbart ut?

Nu ska jag läsa lite i min bok.


frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback