Störtskön

Jag är bästis med en invandrare, men jag tror inte att han vet att han är invandrare. Jag har i alla fall inte sagt något.

Samuel, 7 år




Vi har inte börjat med näringslära än, så jag känner mig inte fullärd på den delen än. Så just nu har man mest egna tankegångar angående bantningsmetoder och liknande.
Just gällande LCHF (Low Carb and High Fat) så är det ju en bra metod för diabetiker. Jag har också hört från en del att denna metod funkar bra för just dem, men det är ju så olika för olika individer eftersom mycket beror också på hur mycket eller lite man rör på sig.
Får återkomma med mycket bra info angående metoder, vi har en superbra föreläsare så han kommer att komma med mycket kloka val!

Men vad jag skulle rekommendera just nu, är att kroppen letar alltid efter en jämn balans. Alltså behöver vi lite av allt (fett, kolhydrater och protein). Om man tränar mer så bör man äta lite mer kolhydrater för energiintaget, tränar man lite, så kan man skära ner på den delen.
U get what I mean.

Haha, vilken jävlig opraktisk hållning jag har. Räta på dig kvinna!



Nu har jag och karln avnjutit varma mackor med svampstuvning, vin och ost. (sällan vin och ost).
Och nu väntar kudden på mig.

Imorrn är det uppvisning på Gärde. Kom dit och kolla klockan 11.45 och 12.45!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback