Ska jag ta det som en..

..komplimang eller ett hån?

Jag går över bron mot sporthallen.
Jag är i början av bron och gubben är på slutet gåendes mot mig.
- konstig gubbe skriker: VILKEN FIN MÖSSA DU HAR!
- jag säger: Tack.. (fast jag har ett pannband)
- konstig gubbe skriker: NÄ MEN DET VAR JU INGEN MÖSSA. DET VAR DITT HÅR!


Och jag har glömt att berätta.
I fredags när jag tog bussen hem så råkade busschauffören dra 119 kronor istället för 19 kronor på mitt kort. (?) Så jag sa till och han blev jättestressad och flummig.
Han visste inte alls hur han skulle göra och jag sa att jag ville ha mina pengar tillbaka på något sätt.

"Jaa... ja, alltså, du kan väl kolla på ditt konto om det har dragits 119 kronor och om det är så, så får du ringa mig (skriver ett nummer på baksidan av kvittot) så får vi träffas på navet och så får jag ge dig dina pengar.."

EEH.. och jag skulle precis gå av och jag kände att jag verkligen inte orkade diskutera så jag sa okej.
Sen visar det sig även att han lämnat sitt hemnr (?!).
Ja iaf så var hela grejen olustig så jag kontaktade Dintur istället och jag tror det ordnar sig.

Men ofta jag skulle vilja träffa han på navet för att han ska ge sina pengar till mig?
Nåt smidigare sätt borde det väl ha funnits?



Jag är ganska nära att boka en thailandresa inte nu i december utan nästa år.
Då har jag gått ut utbildningen.. vore underbart att få åka iväg då.
Lockande!

Och snart åker Malin och Marika till Florida. Åh, vad jag hade velat åkt med.
Men jag är en fattig student nu.
Trööök.

Men jag kan bjuda på lite fler nyårsbilder!



Lovely


Kommentarer
Postat av: maling

jaaaaaaaa asien igen sven

nice nyårsbilder

2009-01-22 @ 17:56:58
Postat av: Jenn

sällan du ska vara snyggast... !

Jag kommer jag kommer... men jag har haft halsfluss TVÅ gånger och åkte på influensan nu, great job liksom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback